Y-Wing Starfighter 星球大戰 Y翼戰機

Y-Wing

Y-Wing Starfighter 星球大戰 Y翼戰機

今次又轉一轉口味,出隻科幻名作先!!!
呢隻就係B記1/72星球大戰系列元祖戰機之一既Y-Wing喇~~~~~~
B記大約2014年起買下星戰版權後,就致力開發大量星戰模型,
呢隻係最早一批來的,但係絕對不弱,B記唔做MS轉做靜態模型一樣掂,
其實唔止掂,係好X掂XDDD
尤其呢隻Y-Wing超精密既原設,B記都一一還原到!!!
製作時我都不止一次媽媽聲.....對不起係嘩嘩聲先岩XDDD
真係要多謝一下B記,令不少星戰迷可一賞訴願,擁有高質素模件,
不過B記呢系列模型可能出得太遲,新世代又對星戰陌生,
老野又只係喜歡早期星戰,早幾年香港仲一街死貨賤賣,我都盡救買左唔少XD,
不過B記應該可以拉上補下既,好似隻大閃燈star destroyer我就只係響街見過一次!!!
不過買左一堆就只係啪起便算,因為星戰模型我都好鍾意,
但係對自己技術冇乜信心,所以一直都冇上色,到最近終於的起心嘗試一下!!!
於事決定搵呢隻Y-Wing操刀,因為佢有晒舊化精密上色元素,
一次就可練習多種技巧,最後經過一番努力終於完成XDDD
係呀我攪得唔錯了XDDDDD,希望下隻好D!!!
講開又講當年睇星戰製作特輯,話D道具模型用好多軍事模型零件做的,
今次上呢隻色時發覺真係好多地方熟口熟面的,好似我咁砌過唔少舊星星模型既,
應該都發現到B記都有忠實還原佢地出泥,真係good old days~~^^V


Y-Wing


Y-Wing

Y-Wing










































熱門文章