MS-07B GOUF 自謢軍機動戰士老虎


MS-07B GOUF 自謢軍機動戰士老虎

又搞掂一隻一年戰爭既機體啦^^V
呢隻係1/144 HGUC極早期產品,成十四年架啦!
記得當年一出即入,因為佢同渣古係唔同既XDD
兒時睇電視見佢出場,真係好堅壯,同渣古係唔同既XDD
雖然同渣古係唔同,但一樣係比高達片瓜左XDD
如果皇牌機司既專用機塗裝都與別不同的話,咁呢隻老虎應該唔係專用機了,
同大魔一樣,賴巴同三連星都只係渣普通版戰敗既XDD
不過真正原因應該係當年唔知高達可以咁搵錢,冇好好設定就真XDD
最近見BUILD FIGHTERS隻老虎咁過癮,我都快快手完成左佢,由於係好早期產品,
所以呢隻HGUC個造型冇玩殊仔LOOK既,無需改造已非常威武!!!
講開BUILD FIGHTERS話時話做完曬都冇幫襯過,可能真係年紀大啦XDD
個人覺得主要係冇乜投入感,機動戰士本身就已經係虛構,
佢再響虛構既世界再虛構,就覺得有幻想既玩具變成真係一件玩具,
對成年既人就比較難接受,但係睇片我又冇乜問題喎!買就.......
佢D模型雖然對我冇乜吸引力,但係佢就開托左一個新方向,
就係理順左大亂炒既道路,今後所有左痴右痴都冇問題,
對我有大量舊模型既人來說,的確係一件喜訊XDD
講到真實感,好快會出隻thunderbolt舊渣古,呢隻真係我杯茶,
冇買模型好耐既我要出手了!!!


































熱門文章