Votoms ATM-09-ST Scopedog 裝甲騎兵眼鏡鬥犬


Votoms ATM-09-ST Scopedog 裝甲騎兵眼鏡鬥犬

呢隻係1/35 達卡拿廠既細比例小狗(非1/24大狗)!!!
同高達1/144差唔多大小,1/24就同1/100差唔多,
算係我第二次砌佢,學生哥時砌過一次,
裝甲騎兵模型真係好野,成三十年賣同一個模都得....
同高達呀超時空要塞呀一樣係八十年代威到今日既作品,
由於香港冇播放過佢既動畫,所以響香港人氣不高,
我亦都一直對佢冇乜火過,只係買過一隻大宇宙狗、
一隻普通小狗同小龜咋!因佢走真實路線,
當年深受軍事模型友愛戴,加上本地模書力托,
都算熱過一時,不過好快就比Z高達呢D蓋過,
其實E加睇翻呢隻Scopedog 真係異端,響果個年代,
大河原邦男唔知發左咩異能,竟然設計出呢件神作,
同佢其它作品比較,跟本南轅北轍,睇過近年新出既動畫,
方知此物為何,此機作戰時既獨特戰術真的使我吃驚,
所以我比較相信當年應該有好幾位軍事高人,
比料佢先設計到出泥,難怪這機體可以賣足三十年!!!
高達老超都唔之幾多後繼機啦,佢仲係呢隻原祖喎!!!
香港仔既我仲記得買襯HobbyJapan來睇,
緊係想睇多D高達啦~哈~點知佢期期都搭隻裝甲騎兵!!!
大佬呀~比左幾十蚊架,你期期搵隻狗霸我幾頁彩頁唔悶既咩!!!
回水呀~~~~~~~~~~~~冇睇過動畫既香港仔就係咁XDDD
講翻模型,達卡拿呢個模又真係出得好靚,
當然活動能力唔得,但外型一流,係對大腿真的短了些,
1/24腳就做得好一點,但上半身同頭部都係呢隻靚,
砌之前D手手腳腳全部切去原先接駁位,用膠條膠圈補回,
方便日後裝卸打磨加工等,呢D舊模唔咁做痴實曬就好惡攪的,
手手用了壽屋D平價丸指手補品,原本對手實在不行呢XDD
大腿加長了,武器背包做足架,不過要兩盒加埋先有的,
一盒紅肩一盒宇宙,本身呢隻係紅肩來的,
後來買了達卡拿三盒一,其實即係一個大盒入面放三套1/35,
先做左太空狗D背包吧,有留意可發現沒做地上沙泥舊化的XDD
水貼用紅肩的因早十年前買的又係粉碎了,用左新果盒張先XDD
呢度發現一樣野,原本當年設計呢隻狗時,呢D標貼已是官方標準,
看TV版ED歌便知,達卡拿跟足設定出的,到笨大出亦都係跟足的,
可見當年大河原可其認真XDD,睇高達果D!!!隻隻都唔同.....囧"
最後用翻之前砌坦既方法胡亂舊化一番便成^.^ 
講開又講笨大新出1/20果隻狗本應靚絕同場,
但有模友反而對達卡拿情有獨鍾,鍾意佢肥肥矮矮夠真呢,
呢個舊模仲有Wave呢間廠玩緊,加D新件又賣幾千日元,
痴根架~~~~所以話佢好野羅,可能賣到我地D孫孫都仲係佢XDDDD
































熱門文章