F-16A Fighting Falcon 美國 F-16A 戰隼戰機


F-16A Fighting Falcon 美國 F-16A 戰隼戰機

哈哈~又貼下D舊野先,希望大家唔好見怪,
只希望做番D記錄,E加D記性越泥越差呢XDDD
呢隻係長谷川 1/48 F-16A,係當年首發模泥架,唔係再版果D架!!!
記得當年長記出呢隻F-16真係震驚四方,大人細路都買泥朝拜架XDDD
我呢D貪慕虛榮既學生哥當然唔例外啦XDDD
不過買左之後發覺太強了,年紀尚輕既我把它素組後就停工了,
不知不覺十幾年過去......(同一情況我仲有一隻F-4E再十年都未完成XDDD)
隻機已經散曬,幾經努力終於搵番齊D部件,唯前起落架塊大蓋搵唔到要自製,
點解唔買個盒???哈哈~因為D模友話初版D線靚D架XDD
咁我又諗住練習姐,水貼黃曬都照上天呀XDD
結果當然係冇好結果啦......................
D水貼又散,好彩左一D右一D,求其痴完算,絕對冇考證的.....囧"
唔緊要啦總算有件野丫.....囧"
不過同樣情況我唔會比佢發生響F-4E度既,
我買齊PE、新水貼架!不過唔知幾時開工咋XDDDD



















熱門文章